:: Pintaku Hasratku Cintaku ::

Archive for November, 2010

:: Anak Fruit….~

………..السلام عليكم

anak fruit a.k.a anak buah ku…. ehe  terima kasih to en acat tuk gelaran baru tu….

aku baru de 2 org je ank fruit… 1 pompuan 1 lelaki… insyallh akn tmbh lg 1org taun dpn… (xcited)…

jom berkenalan dgn deme yg ku syg….~

Abby Norhana

* Lahir 30 Ogos 1999

* sangat hyperaktif (doc ckp)

* dilarang makn bende2 manis untuk mengelakkan dari kerap kne mrh

* kdg2 baik kdg2 sungguh gedik…. adeh

* pandai pujuk blk sape2 yg marah dia

* cakp mcm org tua…

* sangat peramah

* mudah berkawan mudah juga dibuli oleh kawan

* kalu main baju mst basah lenjun dgn peluh

* kerap kne mrh dgn bapak nyer.. kdg2 kesian aku tgk kdg aku pn rse cam nk mrh dak neh…

* bijak belajar.. tp mudah hilang tumpuan

* kalau mkn nasi 1 jam belum tentu hbs

 

Muhammad Amirul

* lahir 21 Oktober 2008

* terlalu dimanjakan

* kne amik masa nak mesra dgn org lain selain mak n ayah dia

* asik nak dukung.. mangsa=ayahnya

* lasak jugak la tp xsmpi kategori hyperaktif

* nangis tuk dpt perhatian @nak kn sesuatu

* kdg2 gedik jer lebey… haha

* kulit sgt sensitif

* nak tdo mst nak peluk bantal busuk n patung tupai bru ley tdo… ceh.. kuntum btul.. hehe

* susah nak senyum

* manja lebey dgn ayah dari mak

 

tu ler kisah anak2 fruitku… bdk2 kn mmg ler cenggitu… aku dulu pun lg truk agknyer manje or nakal or gedik.. org kata klu x nakal x bijak kn…ehe

tuk anak2 fruitku…. wlau mcm mne pun abby n mirul……makcik sayaaaaang……. kamo b’2.. xde beza2 tau.. sama jer.. kalau makcik marah tu sbb makcik sayang… ehe

moga kamo membesar dgn sihat dan jadi anak yang baik biler da besar nnt… ‘mcm la deme bukak blog neh’… hehe

luv u two lah…..~

 

 

 

Advertisements